Limingan taidekoulu

Limingan taidekoulu

Nyt kaikki Iihin katsomaan komeaa sisänäyttelyä + uljasta ja ekologista ympäristötaidetta.
Kaikki Iihin, kipi kipi.

Esitä muille

Vastaa tähän

Keskustelun vastaukset

Lissää tietoo, ole hyvä. Kauanko, missä?

Vastaa tähän

Ateljeetalon kesänäyttelyssä Kuutti Lavonen, Johanna Koistinen, Jari Kylli ja Raimo Veranen, Sanna Koivisto, Helena Kaikkonen ja Antti Ylönen. Mm grafiikasta ja veistoksista koostuva Neliö-näyttely järjestetään ajalla 2.7.-3.8.
Ympäristöstä löytyvät Alfio Bonannon, Eyglo Hardardottirin, Vladimir Zorinin ja Jenni Tieahon ympäristötaideteokset. Mukana myös nuorten huikea yhteisötaideteos.

Lisätietoa:http://www.kulttuurikauppila.fi/sivu/fi/kesa2008/

Itse olen kokenut sinne löytämisen aina hiukka hankalana kun opasteviittoja on äärettömän niukasti. Mutta etsimisen vaiva tulee kyllä palkituksi.
Kannattaa tutkia kartta tarkasti ennen matkaan lähtöä.

Vastaa tähän

Helpoiten varmaan löytyy, kun ajaa (Oulusta päin) nelostietä Iihin ja ensimmäisestä liikenneympyrästä kääntyy oikealle, ajaa sitä vähän toista kilometriä ja kääntyy sitten vasemmalle Kauppilantielle, jonka päässä tönön pitäis olla. En kyllä muista onko siellä niitä opasteita.

Ympärisöteoksia löytyy ainakin heti KulttuuriKauppilan läheisyydestä kolme, yksi piilotettuna keskelle vanhaa Haminaa ja yksi kirkkoa vastapäätä. Ne on siellä ilmeisesti niin kauan kunnes... palautuvat luontoon.

Terv. Iiläinen

Vastaa tähän

Niin, siellähän se tönöttää. Opastekylttien puuttuminen on minua kyllä aina kovasti kummastuttanut, luulisi moisen ihmeellisyyden kuin kultturikauppila kiinnostavan ihmisiä laajemmaltikin.

Vastaa tähän

Niinpä. Pitäis olla päätiellä jo.

Vastaa tähän

RSS

Kellokin on jo...

© 2009   Created by Keijo Ahlqvist on Ning.   Create a Ning Network!

Badges  |  Raportoi tapauksesta  |  Tietosuoja  |  Terms of Service